Piss, ost!

Hej svej i lingonskogen.
Här ligger jag och tycker allmänt jättesynd om mig själv, har varit helt brädad en hel vecka nu. Det suger. Också har det varit middag med Ps släkt och skit. Kul att anstränga sig att vara trevlig när man har tusen grader feber och vill dö.
Och så är det jättehärligt med barn, men fan inte när man är sjuk.
Inte alls faktiskt, hur hemskt det än låter.
Jag har rent ut sagt varit en jävla bitch hela helgen, men mest mot P.
Haha, tur att stackarn är tålmodig.
Men jag är endå glad som fan, för jag ska visst till bästis i Jönköping nästa helg, jiiiihaaaaa!!!!!
Haha, söta angelina hade snackat sentimentalsnack om mig med Niklas kompis Anton, som då tyckte att han ska hämta mig på fredag så vi får träffas lite, jag om världens bästa vän. Haha, ska bli kul för jag har aldrig ens träffat Anton. Också 35 mil i bil. Kan bli spännande som fan!
:)
Aja, när det kommer till sexfronten så har det ju iinte varit så jävla intensivt i helgen. Jag är ju typ halvdöd. Vi fick halvtill det i fredags efter ett x antal verktabletter och redbull (vad gör man inte för lite göka?)
och det var najs, men han kom aldeles för fort. Så jävla irriterande. Men okej, det hade ju gått några dagar..
Puss!

Kommentarer
Postat av: angelina

hahha, det är inte många dagar kvar tills vi ses älskade bästis!! <3<3

2011-03-17 @ 19:18:40
URL: http://angiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0