Bra i sängen?

Vad gör en människa bra i sängen -engentligen?
Man hör ofta hur det tisslas och tasslas om hurvida någon är bra eller kass mellan lakanen. Men det framgår aldrig varför. Folk kan lixom inte riktigt motivera sina utlåtanden. Typiskt svenskar.
Och hur vet man själv om man är bra i sängen?
Jag har hört många killar säga "en tjej kan inte vara kass sålänge hon inte ligger som en död fisk"
Okej, jag fattar grejen. Men hur kan då en tjej som inte låg som en död fisk vara bättre än en annan som inte låg som en död fisk? Det har jag aldrig hört någon defeniera.
När det då kommer till män kan jag ju såklart lägga mig i lite mer. För visst har man råkat ut för riktigt kassa snubbar, men även riktiga sexgudar. Vad jag också generellt har märkt är att dom riktigt kassa oftast tror att dom är awsome, och tvärtom. Är detta då vi brudars fel?
Jag menar, väldigt många har ju fejkat en orgasm. Den stackars killen trodde då att det han gjorde var sjukt klockrent, medans du i själva verket fejkade för att skiten skulle ta slut. Sen finns det en annan kategori, dom som "bara" fejkar att det är skönt. Varför? För att vi inte vågar säga hur vi egentligen vill ha det och för att vi inte vill såra någon och få den att tro att det var skitkasst.
Men helt ärligt brudar, var lite mer ego för fan! Visa vad du vill ha. Får du inte det så ta för dig. Sluta skämmas för din sexualitet. Jag vet på tok för många brudar som aldrig har njutit av sex och har varit med på tok för många killar som tror att deras tafatta försök till klimax leder dit också. Jag har tillochmed varit med vuxna män som inte vet hur det känns eller är när en tjej får orgasm, trots att dom är heelt säkra på att dom fåt alla tjejer dom varit med att komma, varje gång. ekvationen går inte ihop.
Som senaste fiaskot:
Slöjuck i missionären i typ 3 minuter, det börjar bli småskönt och jag andas liite tyngre.
Han:
-fångade du den?
Jag:
-Va?
Han:
-orgasmen såklart!
Jag:
Öhm. Näe.
Typiskt praktexemplar på någon med en historik av genomgående orgasmfejkare. Jag menar, vad fan fick han att tro det?
Brudar, ta för er, det är sexigt.
PUSS!
Delar med mig av hanen en torsdag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0