omskuren banan

Dagens citat:
Before sex, you help eachother get naked, after sex you only dress yourself. Moral of the story: in life no one helps you once you're fucked.
Dagens konstaterande från wikipedia :
"Ponny är en mindre variant av häst " . "Katt är en mindre variant av hund"
Hej hopp gummisnopp!
Sitter i mina sexigaste underkläder med ett glas vin i handen och väntar på min hane som dushar bort sin pungsvett.
Tänker såklart på hans kuk.
Kom att tänka på att han är omskuren. Kom också att tänka på att mina 4 senaste pojkvänner varit omskurna, trots att alla var svenska. Är det verkligen så vanligt, eller har jag bara ett jävla flyt? Jag säger flyt för att jag älskar förhudslösa kukar. Dom är fan så mycket fräshare, luktar och smakar inte hälften så illa, tycker faktiskt att dom även är finare. Dessutom håller ju killen generellt bättre då hans känslighet minska samtidigt som det är skönare för tjejen. -Mamma gillar!
Alla tidigare killar har omskurit sig helt enkelt för att kuken är för stor, så förhuden spricker, men varför min nuvarande har gjort det är ännu okänt. however, nu kommer han och jag ska ha sex. hoppas du med har det.
Kram och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0