Misslyckat vredesutbrott och frieri

Som jag skrev igår så hade jag smidit en elak och hemsk plan på att hitta något att bli arg på min pojkvän för. Jag misslyckades totalt. När jag gick upp på hans uppfart peppade jag mig själv att vara lite svår och hård. Men asså. Har du sett hans ögon? Hört hans smicker? Känt hans beröring? Det går inte.
Inte nog med det. När jag sen skulle köra hem sa han:
-Jag har en fråga till dig som jag tänkt ställa ett tag nu...
sen blev han fnittrig och generad som en 14-åring. Cute!
-mhmmm?
-duvet när vi var fulla och sa att vi skulleg gifta oss, skojade du bara då, eller menade du allvar?
-klart jag var gravallvarlig! (med ironi i rösten)
DÅ mina kära vänner...
Ner på knä i snön..
-älskling, vill du gifta dig med mig?
-hihi, jaaa....
Japp, jag ska gifta mig.
Puss.
P.S. Adolf hitler var vegetarian. D.S.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis =D

2011-01-31 @ 01:51:04
URL: http://ecbw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0