Looks that can kill...

Vaknar efter 16 timmars sömn. Tur man inte behöver göra ngt idag. Det är fan tröttsamt med barn som har tandverk. Spenderat helgen med att åka runt med P och hans dotter på olika middagtillställningar, har förmodligen gått upp 100,5 kg. Mira har haft fett med tandverk och inte kunnat sova, så vi har typ promenerat runt med barnvagnen till mitt i natten, och blivit väckta av en väldigt pigg loppa vid 6 på mornarna. Menmen, mysigt har vi haft det.
Aja, där har ni förklaringen till varför jag inte bloggat på hela helgen. Har dessutom bara hunnit med ca 10 minuter sex på heeela helgen. Men det var fint. Känns dock wierd att behöva hålla igen när man bara vill skrika, för att inte väcka liten. Jag börjar med avdra ord förstå varför småbarnsföräldrars sexliv försvinner.
Man är så trött att man hoppar över förspelet. Man är fullt medveten om att det finns ett litet sovande liv som kommer höra en om man inte är knäpptyst..(Wierd feeling). Men men, det är värt det. Mira är den underbaraste lilla prinsessan på jorden (och ett ypperligt preventivmedel.).
Men just kombinationen ashet man som man bara vill slänga sig över hela tiden + söt liten unge som gör att man inte kan det blir liite frustrerande if you know what I mean.
Men, vi kan ju fortfarande nuppa som rabbits varannan vecka.
However, är helt tom i huvet av sexbrist så jag återkommer med något mer stimulerande senare istället.
Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0