I love love

underbara, fina, sexiga helg.
Vi svenskar är så jävla bra på att kräva så mycket av en och samma person, men är det möjligt? Är de möjligt att få både trygghet och passion av en och samma människa? Förr i tiden innebar inte giftemål passion och kärlek och fyrverkerier alls på samma sätt som det gör idag. Men jag får det. Okej, trygghet vill jag inte ha till 100 procent, för då är det ju inte spännande längre. Och det är kanske just spänningen som lockar fram passionen? P och jag har fortfarande minst lika mycket passion i vårt förhållande som vi hade i början. Vi har fortfarande vlt och passionerat sex så fort vi får chansen.
just de, ny gadd, doch inte klar. Ska bli helsleeve och byggas ihop med newschool grejen..
:
Och så gaddade jag min babe med, ganska mkt på armen, glömde dock fota, men han fick lite i örat med;
Och ett peace-märke i andra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0