Kysst min sista groda.,..

Kom att tänka på vilket spel kärlek är. Jag har aldrig riktigt fattat reglerna. Och (kanske därför?) har jag faktiskt nästan enbart haft idiot-pojkvänner. Har nog aldrig riktigt reflekterat över det innan, men såhär har mitt kärleksliv sett ut genom åren:
*Krille Slutade promt höra av sig.
*Cristian var otrogen framför näsan på mig.
*Peter var också otrogen.
*Nico slutade bara höra av sig
*Martin knarkade röven av sig
*Mattias misshandlade mig
*Ted hade 2 tjejer samtidigt
*Jimmy var väl iof helt okej, klassiskt korkad men rar. Men ganska dum i huvet och hade alkoholproblem
*Jonas var också ganska hemsk.
*Jacob var otrogen (och ljög om allt i ett års tid)
SÅ, summan av kardemumman; gör jag något med grabbarna som får dom såhär eller har jag bara haft oflyt?
Kom på att det var en hel del otroheter. Min degiga hjärna måste ju alltid reflektera över allt. Okej, jag har inte alltid varit guds bästa barn, men jag har aldrig varit otrogen? eller hems flickvän?
Eller är det bara så att det har vilat en förbannelse över mig som drar till sig svinen?
Jag har ju endå aldrig varit en tjej som accepterar skit från männen. Minst av alla jag.
¨
However, nu har jag bannemig hittat rätt, hoppas du också har det. Bojkotta the assholes!
Är glad att jag hittat någon som är äkta. Som innerligt älskar mig för den jag är, trots bowlingklotröv och trästammelår. Trots mina osunda vanor och evigt svärande. Trots att jag alltid gör bort mig i viktiga sammanhang och tar isönder allt ömtåligt. Någon som på något konstigt sätt får mig att tro att allt detdär är något sexigt och bra och charmigt.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0