Drink my honey and lick my chakras

HAHA tror jag kissar på mig. Ni vet snubben jag träffade på sjukan, snackade med han innan idag. Vi har ett gemensamt intresse; musik, och jag har aldrig hör något som han gjort, visste bara att han med var inne på punkrock, precis som jag. Idag fick jag se en musikvideo dom spelade in precos innan han skadade sig, det är snubben som sjunger och inte har skägg:
http://www.youtube.com/watch?v=s9eQoMhhqzo
Det gick tyvärr inte att bädda in, men det är lätt sevärt om man har sjuk humor;)
Och så har jag fått en smärre chock.
Jag har ju inte varit i mitt gamla hus sen jag flyttade ifrån Jacob. Har inte ens snackat med honom på typ ett halvår. Kom dit idag, han är i Borås och jag skulle hämta vovven. Helt sjukt. Hela jävla huset var som ett tempel för mig. Väggarna var prydda med bilder på mig, det fanns ett helt rum fyllt med blommor och presenter han hade köpt lite då och då till mig sen jag drog, och bara ställt där. Det fanns ca 300 kärleksbrev till mig, senaste skrivet igår. Dikter, kärleksförklaringar och saknar dig-brev. Han har alltså skrivit till mig varje dag sen jag stack. Vet fan inte hur jag ska hantera detta...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0