dressed for (suc)sex

Japp, jag har haft världens jävla sahara-period av sjukhusvistelser, lessna barn och not beeing alone for a whole fukkin week. Nu jälar ska det knullas. Gubben är i dushen och jag tänkte vara endast iförd underkläder när han kommer ut. Tycker det är dax vi får bete oss som odresserade djur. Ha skamlöst sex och låta omänskligt mycket. För japp, det får man faktiskt ibland trots att man är i ett förhållande och älskar varandra och allt ska vara så jävla snuttegulligt. Men helt ärligt, jag kvävs om jag inte får chansen att leva ut och go motherfucking crazy mellan lakanen ibland, och därmed exkludera allt som har med titta varandra djupt i ögonen och göra kärleksförklaringar under tiden att göra, även om det också är helt underbart ibland.
Soo long, fukkers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0